pondělí 1. října 2007

Fotbalisté na zimním stadionu

Zasvěcení již vědí, že jsem dnes podstoupila konkurz do rádia. Skládal se z mnoha vtipných okamžiků a situací, přičemž bych vypíchla zejména následující rozhovor:

Holohlavý pán za sklem: Terezo, znáte nějakého jihočeského fotbalistu?
Tereza: (záblesk osvícení) Poborský? (snad se nezeptá na křestní jméno...)
HPzS: A v kterém hraje klubu?
T: SK Dynamo?
HPzS: A víte, jak se jmenuje budějovický stadion, kde se hraje fotbal?
T: Stadion Evžena Rošického? (zastávka, ze které jezdím do školy)
HPzS: No, to zrovna ne...
T: Zimní stadion? (doprovázeno opravdu milým úsměvem)
HPzS: (chápavě se usměje)

Není těžké uhodnout, že náš rozhovor končil obligátním: "My se Vám ozveme. Do konce týdne."

NICMÉNĚ! Prožila jsem opravdu velmi milé a veselé dopoledne a za to patří velký dík tomu holohlavému pánovi za sklem, tudíž: Děkuji, HPzS!

3 komentáře:

Amara řekl(a)...

Já se na Tebe v rádiu TOLIK těšila!!

Amara řekl(a)...

A hele, zastávka Evžena Rošického je mi nějaká povědomá ;o)

J-Lo řekl(a)...

Já myslel, že Poborský hraje za Jiskru Třeboň;) Já myslím, že HPzS tě nakonec vezme jako hlavního ligového komentátora v přímém přenosu!!!;) Takže se stále nepřestávám těšit:)