úterý 14. prosince 2010

Facebook podvanácttisícíšedesátéosmé

Potřebuji poradit. Nejsem si jistá, jestli mi za oceánem neodumírá šedá kůra mozková...

Viděla jsem film Sociální síť /Social network (jo, ten film o založení Facebooku). Není to špatný film, má slušný scénář, slušný herce, slušnou režii, ale rozhodně nic, co by vynikalo nad průměr. Takovýchhle filmů se točí sto do roka.

TAK PROČ SI PRÁVĚ KVŮLI FACEBOOKU VŠICHNI SEDAJÍ NA ZADEK, DOSTÁVÁ EXKLUZIVNÍ KRITIKY A SPOUSTY CEN? Je to kvůli tématu? Nebo kvůli rejžovi? Nebo prostě proto, že Justin Timberlake hraje sladkýho záporáka, nad kterým vzdychá celé ženské (a dokonce i část mužského) osazenstva v kině? PROČ?

Nenechejte mě tápat v temnotách. Buď je vedle celý svět, nebo já. Ať vyhraje ten, kdo je v právu!

2 komentáře:

Pavlik řekl(a)...

Musím říct, že film se mi líbil. Po jeho shlédnutí bych určitě neřekl, že to je kandidát na oskara, ale film má spád, zajímovou story, a poměrně slušné herecké výkony. Jo, tak si to nějak představuju dobrej film. Nenudil jsem se, byl jsem napjatej, zvědavej a dokázal jsem se ztotožnit s postavama. A světe div se, jde to i bez speciálních efektů.

TG řekl(a)...

Pavlíku, přesně o to jde. Slušnej film bez pochyby. Ale ne až tak dobrý.