neděle 26. července 2009

JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SVÉHO NENÁVISTNÍKA

Tak už ho mám. Svého nenávistníka. Člověka, který píše nenávistné komentáře pod mé články na blog, člověka, kterého pravděpodobně hodně štvu a který si tak nebere servítky, když se mu na mně něco nelíbí. Samozřejmě mě to mrzí. Ale kdyby se tahle osoba plná zášti k mé osobě vynořila dřív, možná bych od svých přátel nemusela slyšet to kruté: JSI DIVNĚ DĚTINSKÁ. Takže, můj milý nenávistníku, jen do mě. Ať je ze mě lepší člověk.

A co vy? Máte svého nenávistníka? Taky mu chcete něco vzkázat?

2 komentáře:

Amara řekl(a)...

Mí nenávistníci se mnou nemluví.
A nevím, jestli je to dobře.

Anonymní řekl(a)...

Chtěla bych svým nenávistníkům vzkázat, že jim děkuju, že mi tak často připomínají mé úspěchy a neúspěchy, protože člověk tak může dobře bilancovat...

Pipce vzkazuju: Polib jako múza Terezku, ať nám sem něco napíše. Nebo sem něco naklovej ty.

Abee