středa 25. března 2009

MÁM RÁDA CIKÁNY

To je fakt. Líbí se mi to, jak tancujou, jak jsou veselí, jak jsou hluční, jak jsou šťastní. Líbí se mi a mám je ráda. I když někdy v autobuse smrdí a blbě čumí.

Ale glorifikovat je tak nesmyslným způsobem, jakým to udělal Tyc ve filmu EL PASO, je blbost. Navíc Linda Rybová prostě neumí hrát. Je mi to líto, ale neumí.

Myslím, že chyba je v tom, že si Tyc napsal sám scénář, protože téma je sice mírně patetické, ale dalo se s ním udělat víc. A GULO ČAR tam mohli trochu víc zpívat.

A tak se nejzábavnějším momentem promítání stal fakt, že rodina, podle které byl film natočen, seděla v kině v řadě hned za mnou a během filmu se v celém sále nudila nejvíc, jedla nejhlasitěji a telefonovala nejčastěji.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Glorifikace je cesta do pekel, ale film jsem neviděl, takže nesoudím. A jinak mi přijde, že my Češi umíme točit jen komedie.

TG řekl(a)...

Souhlas. Velmi často to jsou "laskavé komedie plné situací, které zažíváme každý den"... Ouvej.