pátek 25. července 2008

Jsem zmatená

Viděla jsem Občana Havla a jsem zmatená. Lidsky jsem si Havla zamilovala ještě víc, jako kulturní zážitek se mi film nelíbil. Dokument je ošidná věc. Dlouho jsem o tom přemýšlela a dospěla jsem k rozhodnutí, že byl příliš jednostranný (i když je tam vidět Havlova podřízenost Klausovi) a manipulativní. Ano, i já jsem se nechala zmanipulovat a Havel má pro mě svatozář (o které tak krásně ve filmu mluví), proto jsem na ten film naštvaná. Byl dobrý, nebo špatný? Nejde říct. Rozhořčil mě a naštval. Ne, to je slabé slovo - NASRAL MĚ (promiň, maminko). Nechci, aby mi někdo něco diktoval tímto způsobem - jsem proti tomu bezbranná. A o to tu jde. Kčertu.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tento dokument jsem ještě neviděl, ale umím si to živě představit. Obecně vzato, dokumenty jsou podle mě všechny manipulativní. Začíná to u kamery a končí výběrem otázek.

Amara řekl(a)...

Film jsem neviděla. Havel je dobrej. Ale zklamalo mě, že je pro radar.