čtvrtek 15. května 2008

Fórum

Uspořádejme takové malé diskusní fórum. Kde je hranice Vaší mravnosti, pod kterou byste nikdy neklesli?

Vím, jak může být přiznání těžké, proto samozřejmě začnu. Já bych nikdy neukradla dítěti lízátko.

8 komentářů:

Jiří řekl(a)...

Asi bych nikdy nespal se svou přítelkyní i milenkou ve stejný den. NIkdy bych se nevyspal s pannou jenom kvůli sexu.
A aby to nebylo jenom sexu:
Nikdy bych neokradl, nebo nepodvedl starého člověka.

Amara řekl(a)...

Takových morálních zásad mám hodně, ale tvrdit, že něco NIKDY neudělám, je podle mě moc troufalé. Nikdy totiž nevíš, jaké situace Ti život přinese.

TG řekl(a)...

Markétka má naprostou pravdu. Dnes přišla do obchodu taková holčička a v ruce třímala to nejobrovitánštější lízátko na celém světě. A mé choutky nade mnou pomalu začaly přejímat vládu ... Bohužel se na obzoru vynořila matka děvčátka, a tak jsem si své mravní hranice udržela. Kdyby se ale zploditelka zdržela u ženských románů o trochu déle... HAHAHAHA! (přeloženo: ďábelský smích)

Amara řekl(a)...

Jiří, proč bys nespal se svou přítelkyní a milenkou ve stejný den? Snad se koupeš, ne... já to nechápu..

Jiří řekl(a)...

To máš tak: když už člověk jednou má milenku, tak má mít tolik soudnosti, aby svou partnerku nepodváděl ve stejný den, kdy s ní spal. To už je prostě moc... I když se osprchuji, tak přeci ... zkrátka, to, co jsem dával ráno Mařeně, budu dávat odpoledne Božce. To ne. To je něco, co se mi prostě ekluje a ani snad nevím proč.

Amara řekl(a)...

Takže když dáš v sobotu ráno Mařeně, tak je Ti blbý dát večer Božce, ale v neděli ráno už je to v cajku? To tam ta "morálka" visí na tak tenkym časovym vlásku, že mi přijde až zbytečná.
Na druhou stranu, každej asi máme takový nějaký slabý vlásky, aby jsme si nepřipadali jako uplný mrchy/hajzlové. Nebo ne?

Jiří řekl(a)...

Je to přesně tak. Přirozeně je nejprve naprosto nemorální mít milenku. To je základ všeho. Když už ale někdo tu milenku mít musí, měl by mít trochu té slušnosti a nespat s nima v jeden den.
Klasický džejár, že? V kanceláři se sekretářkou, pak po cestě se stopařkou, s holkou od koní a pak přijde domů "ahoj, miláčku, jak jsi se měla, pojď se milovat..." (i když tu výdrž mu závidím) Vždyť v tom už není nic slušného. A chce-li si člověk tedy připadat alespoň trochu dobře, tak by se toto dělat nemělo. Alespoň já bych to nedělal.

ondey řekl(a)...

lhát sám sobě. to bych nedokázal. dnes už ne.
a jak mluvil jirka o tom sexu, tak sex se zvířetem.. .to bych teda taky nedal:D