čtvrtek 6. března 2008

McDonagh

Už to jméno zní drsně. A jeho humor je taky drsný.

"To, že někdo uráží tvůj účes, není důvod, abys ho zabil." Nebo: "Za svůj sex-appeal by sis nepořídil ani sliz z mrtvý žáby."

Člověk se taky pořád učí, že není originál...

"Nebyl to špatný člověk. Nebyl to senzační člověk, ale nebyl ani špatný. Byl to střední člověk."

... a že dělat zakázané věci je tak krásné.

"Já jsem mu řek, ať nesahá na mojí troubu. Já jsem mu jasně řek, ať nesahá na moje svatý sošky. A co von udělá?! ... Upeče si moje svatý sošky v mojí troubě!!!"

No jo, mrazivá komedie OSIŘELÝ ZÁPAD, kterou jsem (opět díky mamince) mohla navštívit stála za to. Malinko mi kazila dojem jediná ženská postava, která svůj part prostě nezvládla, ale chlapi byli prostě báječní. Žádní středňáci. Šli do toho naplno.

Chybí mi divadlo.

4 komentáře:

Amara řekl(a)...

"Nebyl to špatný člověk. Nebyl to senzační člověk, ale nebyl ani špatný. Byl to střední člověk." Zní to jako citát z Tvojí hlavinky ;o)

J-Lo řekl(a)...

Už abys dostudovala a přišla k nám do Kadaně učit bohemistiku (třeba soukromě:)... Chybíš nám v divadle!

J-Lo řekl(a)...

Všechno nejlepší, Máli!

Anonymní řekl(a)...

Terezko, napiš zase něco. :)
Abee