neděle 13. ledna 2008

O jistotě

Když jsem se začínala cvičit v rádiu měla jsem dvě jistoty:

1) než půjdeme do éteru, budeme se cvičit MINIMÁLNĚ čtvrt roku (abychom získali potřebnou jistotu)
2) žádný začátečník NIKDY nešel vysílat na FAKTOR

Do éteru jsem šla samozřejmě hned po měsíci cvičení. A co dál? ANO, SAMOZŘEJMĚ. Jako jediný nováček jdu na FAKTOR po 8 hodinách vysílání na ELDORÁDIU. Jak ráda vzpomínám na Romanku, která mi tvrdila: "Na FAKTOR určitě nepůjdeš - to si vedení nemůže dovolit. Je to hrozně sledovaný z ještě vyššího vedení /až z Prahy!/ a je tam toho tolik moc novýho na učení, že to vám prostě nemůžou udělat, to byste určitě nezvládli ..."

Jak je vidět - člověk nemá v životě žádnou jistotu.

3 komentáře:

Amara řekl(a)...

Ne že bych tušila co to je jít na faktor, ale jestli je to hrozně sledovaný, tak to je dobře ne? Asi jseš prostě SKVĚLÁ :o)

J-Lo řekl(a)...

Taky blahopřeju... i když bych tě radši viděl v divadle než v rozhlase;) Vrátíš se k nám??? Z těch rozhlasových výšin už se ti asi nebude chtít, co?

TG řekl(a)...

Honzo, je to právě naopak. V rádiu mě krotí, abych si toho "kašpárka" nechala na divadlo, ale vy v Kadni jste už na mě dávno zapomněli :-(