pondělí 17. prosince 2007

Co člověk udělá za peníze

Potřebuju peníze. Od ledna do dubna nebudu mít stálý příjem z knihkupectví, a tak nutně potřebuju, aby mi dali smlouvu v rádiu. Když o tom přemýšlím, tak jsem na rozpacích. Samotná práce moderátora (sice spíš dělám technika, ale co počnu) mě baví - vymýšlet "breaky" (zajímavé zprávy, nejlépe z jihočeského kraje, maximálně však v délce 1 minuty!), hledat si tu správnou intonaci, zjišťovat, jestli interpret je ten, nebo ta. To všechno zvládnu a docela mě to těší, ale dělám to ve formátu, který mám velmi přísně nastavený - prostě MUSÍM působit stále usměvavě a mile, zkrátka musím zapadat do jejich připravené ikonky, která mi tak úplně nevyhovuje, a to mě vážně štve.

A přemýšlím, jestli bych od ledna neměla radši jít mýt záchody.

2 komentáře:

Amara řekl(a)...

Já Tě chápu, včera jsme to slyšeli, jenomže ten záchod taky MUSÍ bejt čistej ;o(

J-Lo řekl(a)...

Musí bejt čistej, ale můžeš se při tom čištění zdravě nasrat, což je někdy lepší, než se muset při práci celej den usmívat a předstírat, jak tě to neuvěřitelně baví... Chápu to dobře? :)